Willem van Vugt
Willem van Vugt (1965) heeft meer dan 15 jaar (internationale) sales- en marketing ervaring in de farmaceutische, (DNA) diagnostische en medische technologie industrie. Daarnaast heeft Willem een ruime ervaring op het gebied van vernieuwende zorgprogramma's binnen de apothekers markt.Willem studeerde Bewegingswetenschappen aan de Vrije Universiteit Amsterdam met de specialisaties Inspanningsfysiologie en Functionele Anatomie. Na zijn studie heeft Willem zijn kennis verder aangevuld met onder meer Nima-B en enkele managementopleidingen op het gebied van organisatieontwikkeling, sales, presenteren en algemeen management.
2009 | Start 'VanWillem' consulting en interim management | ||
2007 | - | 2008 | Business Unit Director new business/marketing en sales, ApotheekZorg BV |
2006 | - | 2007 | International Marketing Director, Agendia BV |
2000 | - | 2006 | Business Unit Manager Urology, Abbott BV (plus internationale taken) |
1996 | - | 2000 | Global product manager cardiologie, revalidatie en electhrotherapie, Enraf-Nonius BV |
1994 | - | 1996 | Area sales manager, Rhone-Poulenc Rorer |
1992 | - | 1994 | Product manager Revalidatie divisie, Lameris BV Medische Producten |
1992 | - | 1993 | Rayon manager gastroenterologie, Glaxo BV |